overlay

Laboratoř vícefázového proudění a kavitace

Laboratoř se zaměřuje na základní a aplikovaný výzkum v oblasti fázových přechodů. Sledujeme a snažíme se popsat základní termodynamické jevy s ohledem na budoucí aplikace. Kavitace je fyzikálním jevem, který souvisí se vznikem, zánikem a aktivitami makroskopických bublin nebo jejich struktur v proudící kapalině nebo v kapalině v klidu. Laboratoř je zaměřena na výzkum chování jednotlivých bublin, ale také na výzkum komplexního kavitujícího proudění. Laboratoř se specializuje na měření silových účinků kavitace pomocí PVDF senzorů, na vizualizaci kavitujícího proudění pomocí vysokorychlostního záznamu a na hodnocení destruktivních účinků a realizaci kavitačních erozních testů.

 

Odborné zaměření

Přístrojové vybavení

Nabídka služeb a expertní činnosti


Kontakt
Ing. Miloš Müller, Ph.D.

Umístění labotatoře
Nástavba objektu kotelny vedle budovy L
V nové laboratoři Energetických zařízení

Připojte se na Instagramu

img img img img img img

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.