overlay
Home Věda a výzkum Výzkumné programy

Výzkumné programy

Strategie VVI je postavena na výzkumných programech jednotlivých pracovišť a výzkumných týmů. Páteř výzkumu vychází ze Strategie VVV FS TUL 2007-2013 a z výzkumných programů rozvíjených v rámci univerzity.

Syntetické a biodegradabilní polymerní systémy
Kovové materiály a funkční povrchy
Lehčené díly a metamateriály
Obrábění klasických kovových a kompozitních materiálů
Progresivní materiály a nanomateriály
3D technologie
Umělá inteligence – strojové učení
Automatizace a konstrukce
Inovace technických systémů
Bezpečné a ekologické dopravní prostředky
Stroje na výrobu vlákenných a nanovlákenných struktur
Jednoúčelové stroje a zařízení
Robotizace a automatizace v průmyslu a servisní robotika
Sklářské stroje pro 21. století
Mechanika inteligentních materiálů a jejich termomechanické odezvy
Vibroizolace
Energetické procesy

Více informací

Připojte se na Instagramu

img img img img img img

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.