overlay
Home Internacionalizace Nadace

Nadace

Je možné se rovněž ucházet o finanční podporu na zahraniční studium/stáž u různých nadací.

Nadační fond Martiny a Tomáše Krskových

Tomáš Krsek, který svoji kariéru spojil se Škodou Plzeň, nabízí zaplacení školného až 10 studentům ročně.  U Nadačního fondu Martiny a Tomáše Krskových mohou žádat pouze studenti mladší 25 let, kteří jsou již přijati na magisterské studium na zahraniční školu.

 

Nadace Zdeňka Bakaly

Zdeněk Bakala kdysi odešel z komunistického Československa za lepším vzděláním a smysluplnějším životem. Jeho nadace má program Scholarship, který talentovaným studentům přispívá na zahraniční vzdělání. O stipendium mohou požádat studenti do 33 let. Pokud pilně studují, nadace je podporuje po celou dobu studia bez ohledu na vybraný obor. O získání stipendia rozhoduje kromě studijních výsledků a motivace i vztah studentů k dobrovolnictví.

Připojte se na Instagramu

img img img img img img

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.