overlay

Navazující magisterské studium (Ing.)

Pro absolventy bakalářského studia a studenty, kteří se blíží k jeho dokončení a rozhodují se, v jakém navazujícím magisterském programu budou chtít pokračovat, fakulta nabízí šest možností navazujících magisterských programů v prezenční a kombinované formě studia.

 

Přijímací řízení pro AR 2025/2026 bylo ukončeno 30. 6. 2025.

 

Podmínky přijímacího řízení pro AR 2026/2027:

Termín podání přihlášek: od 1. 11. 2025 do 30. 6. 2026

Navazující magisterské studijní programy

Navazující magisterské studijní programy

Pro bakaláře, kteří chtějí víc nabízíme následující studijní programy: 

 

  • Aplikovaná mechanika
  • Automobilové inženýrství
  • Inovační a průmyslové inženýrství
  • Konstrukce strojů a zařízení
  • Materiály a technologie
  • Technologie plastů a kompozitů
Více informací

E-přihláška ke studiu

Připojte se na Instagramu

img img img img img img

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.