overlay

Laboratoř třískových technologií a procesů

Laboratoř třískových technologií a procesů vytváří technické zázemí pro řešení výzkumných a vývojových úkolů z oblasti obrábění kovů, plastů i kompozitních materiálů. Zabývá se teoretickými i praktickými aspekty obrábění se zaměřením na řezné nástroje, technologickou analýzu i využití procesních kapalin. Jedním z hlavních cílů je nabídka služeb spojená s optimalizací řezného procesu z hlediska nástroje, obráběného materiálu i řezných podmínek. Laboratoř je zaměřena zejména na technologii soustružení, frézování, vrtání a broušení.

 

Odborné zaměření

Přístrojové vybavení

      

       Strojní vybavení

       Zařízení a měřicí systémy

Nabídka služeb a expertní činnosti

      

        Řezné nástroje

       Obráběné materiály

       Řezné podmínky


Kontakt
doc. Ing. Štěpánka Dvořáčková, Ph.D.

Připojte se na Instagramu

img img img img img img

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.