Home Ohlédnutí Listopad 2019

11th Manufacturing Systems Today and Tomorrow
7.-8. listopadu – pořádala katedra výrobních systémů.

Výpočty konstrukcí metodou konečných prvků 2019
21. listopadu – organizovala katedra mechaniky, pružnosti a pevnosti 24. ročník semináře, počet účastníků 28.

14th Experimental Fluid Mechanics
19 až 22. listopadu – porběhla mezinárodní konference pořádaná katedrou energetických zařízení.

Den otevřených dveří na TUL
23. listopadu proběhl i za účasti naší fakulty.

Novinky 2019 Odborný seminář s firmou Dormet Pramet
23. listopadu – pořádala katedra výrobních systémů.

Zasedání AS FS TUL
27. listopadu proběhlo 14. zasedání.

Cena TA ČR 2019
Projekt Centrum Kompetence Josefa Božka byl oceněn Cenou za rok 2019 za nejlepší projekt ve své kategorii. Fakulta strojní byla zastoupena vědeckovýzkumným týmem vedeném profesorem Celstýnem Scholzem z katedry vozidel a motorů.

Připojte se na Instagramu

img img img img img img

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.